top of page
Strategie
Příležitosti hledám ve správném a dobře řízeném zážitku kandidáta, využívání netradičních náborových metod a technik a efektivně organizovaném procesu náboru.
Strategie
Redesign strategie náboru
Ti nejlepší pracovníci odvedou nejvíce práce a navíc v nejlepší kvalitě. Rozdíl v produktivitě mezi poměrným pracovníkem a „high-performerem“ může být až ve stovkách procent. Žádné velké překvapení? Ambicí každé organizace je získávat do svých řad špičkový talent. Vhodně zvolená a uskutečňovaná strategie náboru je elementárním předpokladem pro úspěch.
Zdroje náboru a vyhledávání
Díky nástupu on-line platforem zaměřených na trh práce je nyní snazší než kdy dříve vyhledat potenciální vhodné kandidáty. To čím získáte kompetitivní výhodu už není jen to jednoduše kandidáta vyhledat v běžně dostupných zdrojích, ale zejména to jakým způsobem ho oslovíte (a upoutáte). A také to zda dokážete zacílit i kandidáty, kteří nejsou tak snadno k nalezení, jako třeba na LinkedIn.
Candidate Experience
Pověst je klíčová. Statistiky vzato naprostá většina společností odmítne mnohonásobně více kandidátů než přijme. To jak pracovat s tím, aby se ani u neúpěných kandidátů neohrozila jejich loajalita ke značce nabývá na významu. Nikdy nebylo sdílení jak pozitivních, tak i negativních zážitků, tak snadné a na takové škále. Zároveň ti nejzajímavější kandidáti často jednají s více zaměstnavateli a to jaký dojem si odnesou z interakce s vaší společností má na jejich rozhodování významný dopad.
Employer Branding
Co to znamená žít a pracovat ve vaší organizaci? Jaký je poměr mezi tím co lidé vaší firmě dávají a co naopak dostávají zpět? Společnosti s jasnou a srozumitelnou Employee Value Proposition budou vždy mít náskok před konkurencí při získávání TOP talentu. Autentická, relevantní a správně zacílená komunikace Vaší značky zaměstnavatele je zásadním milníkem na cestě za úspěšným náborem.
Emp. Br.
Otevřené kurzy
Výzkum značky zaměstnavatele
Odhalíme v čem je vaše společnost unikátní a kde má výhodu (nebo naopak slabší místo) oproti Vašim soupeřům v zápase o talent. Skrze kvalitativní i kvantitativní výzkum s využitím širokého portfolia kanálů identifikujeme jaká sdělení nejlépe
za-rezonují s Vaší cílovou skupinou
bottom of page